The Passion 2018

Ik ben fan. Mensen die mij kennen weten dat. Ik val niet over edities die voor mij weinig bekende liedjes bevatten of die acteurs tonen die van God nog gebod iets van doen willen hebben. Ik ga voor de impact. En ook dan moet je soms zelfs een beetje zoeken. Neem nou Twitter. De augurk onder de sociale media. Zure onaangename zelfs bittere reacties vliegen over en weer en je vraagt je af: waarom kijk je eigenlijk naar zoiets als The Passion?

Wat overblijft is de verwondering. Mensen worden geraakt. Mensen kijken naar Gods reddingsplan voor de wereld terwijl ze daar normaalgesproken mijlenver vandaan zouden blijven, niet zelden veroorzaakt door het gedrag en de uitlatingen van gelovigen zelf, helaas. Ik heb wat tweets voor je verzameld en hoop dat je je mee kunt verwonderen.



 

















Reacties

Populaire posts