Mijn liedjes voor de GrootNieuwsRadio Top1008 #Stryper #Gungor #KJ52

Jawel, ook ik heb mijn stem laten horen voor in de Top 1008 van Groot Nieuws Radio (moet toch eens wat vaker luisteren...).

 Mijn liedjes en motivatie:

Stryper - To Hell With The Devil 
Gungor - God Is Not A White Man 
KJ-52 - Pump That 

Strypers repertoir is simpelweg te groots om er maar eentje uit te kiezen, maar dan toch deze geweldenaar van een song. Zodra de beginakkoorden van dit nummer te horen zijn gaat de zaal helemaal los. De grond schudt...

Gungor zingt mooi maar inhoudelijk prikkelend. Ik hou daar wel van :)

KJ-52 met Pump That is voor mij als GospelTJC-initiator de basis voor dit werk:
"One Mic one cord to proclaim one rhyme
Of One God one Christ one Lord in one line
Cuz He's more than I need now he's more than I write
He's the air that I breathe he's the peace in my mind"

Straks allemaal stemmen hè? :) Liedjes toevoegen kan nog tot zaterdag 30 november vlak voor middernacht.

Reacties

Populaire posts