Mijn keuzes voor #kerk2013

Tsja, al doende typende op mijn telefoon leek het me aardig deze planning voor morgen maar eens gewoon online te zetten. Bezoekers voor de internet en kerkconferentie Kerk2013.nl hebben ook vast hun lijstje al klaar voor deze inspirerende dag dus wat let ons dit eens met elkaar te delen?















Je zult merken dat mijn planning vooral gericht is op kerk en social media maar er is zoveel meer. Ik ben benieuwd :)

Waarheen tijdens kerk2013?

11:15 (15 minuten) Luc Tanja: Twitterende daklozen. (Flickr, rechts na de entree, hal door, rechts, tot een-na-laatste kamer)
Dit ook omdat ik de volgende spreker ben in dat kamertje ;)
11:30 (15 minuten) Harold:'Meetwitteren met de kerkdienst'
Tussen 12:00 en 14:00 worden lunchbags uitgereikt bij de kantine.
12:00 eten
12:15 (drie kwartier) Eric van den Berg: Social Media Strategie voor de kerken (eerder weg vanwege eigen presentatie!) (Hyves, tegenover Flickr, dus niet veel eerder weg ;) )
13:00 (15 minuten) Harold:'meetwitteren tijdens de kerkdienst'
13:30 (drie kwartier) Christiaan Verwijs: social media in je gemeente (Google+ na entree rechts, tweede kamer rechts)
14:15 (15 minunten) Roel van Steinvoorn: strategie voor internet en sociale media (Foursquare, rechtstegenover Flickr)
Of 14:15 (half uur) Studio Fonkel: effectieve website? Tips van profs. (Slideshare, na entree rechts, derde kamer links)
14:45 Muziek in de hal.

Na de Webfishuitreiking (15:15 tot 16:00: afsluiting in de zaal 'kerk2013.nl', na entree rechts, eerste zaal links) krijgen bezoekers een goodiebag  mee.

Van 16:15 tot 17:00 is er een 'borrel' in zaal 'kerk2013.nl' en de hal.

Zo. En nu jij: waar ga jij naartoe?

Reacties

Populaire posts